عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام عزیزانی که به وبلاگ من سر میزنید.امیدوارم از وبلاگ من خوشتون بیاد. در این وبلاگ هرگونه عکس ، جک ، دانستنی ها ، ضرب المثل ، چیستان ، چیستان های فکری و ... وجود دارد . با تشکر فراوان (سعید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان JOke--ChiSTan--DanEsTani Ha و آدرس joke-chistan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 644
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


آمار مطالب

:: کل مطالب : 644
:: کل نظرات : 23

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

AxE - JOke - ChiSTan - DanEsTani Ha

اسپری پنهان کننده پلاک اتومبیل
یک شنبه 29 خرداد 1390 ساعت 11:27 | بازدید : 303 | نوشته ‌شده به دست سعید | ( نظرات )

این اسپری ها خارجی هستند، حتی آن ورآبی ها هم از این کلک ها استفاده می کنند تا هرجوری شده دوربین ها و پلیس ها را دور بزنند و در اتوبان ها گاز بدهند. آنها خیلی رو تر از بازار ما بازی می کنند و حتی سایتی با همین نام «فتوبلاکر» دارند که کلی در آن تبلیغ کرده اند و با انواع توضیحات و ترفندها سعی کرده اند مشتری ها را برای خرید ترغیب کنند.

www.taknaz.ir | بالاترین برگ ایرانیان

یکی از اصلی ترین سوال هایی که مشتری ها برای خرید این محصول دارند، این است که «روش کارکرد این اسپری چطوری است؟» آنها هم در سر صفحه اول سایت شان درجا جواب داده اند: «دوربین هایی که سرچهارراه ها و برای کنترل سرعت در جاده ها کار گذاشته اند از یک فلاش قوی برای عکس گرفتن از پلاک خودروی شما استفاده می کنند. شما با یک بار استفاده از این اسپری با فرمول ویژه حالتی در پلاک خودرو ایجاد می کنید که مانند یک شیشه عمل می کند و نور را به آن بازمی گرداند. با این روش، پلاک خودروی شما دیگر قابل خواندن نیست.» در کنار همین توضیحات، کلی عکس و فیلم هم از نمونه کارهایشان گذاشته اند تا خیال مشتری ها راحت باشد که جنس مرغوب به خانه می برند. حتی عکس هایی را در سایت شان گذاشته اند که مدعی اند با دوربین های پلیس گرفته شده و با وجود آن اسپری ها، پلاک خوانده نشده و پلیس هم نتوانسته کاری بکند. نکته جالب دیگر این نمونه های خارجی این است که در مقایسه با نوع وارداتی اش بسیار ارزان تر هستند. آنها این اسپری را نزدیک 30 دلار می فروشند، در حالی که برای خرید از فروشگاه های اینترنتی داخلی خودمان باید حداقل 79 هزار تومانی در خرج بیفتید.

 مغناطیس معجزه می کند

مشتری هایی که با وجود این قیمت بالا، باز هم راضی به خرید این محصول هستند، خیلی راحت می توانند با یکی از این شرکت ها تماس بگیرند و شماره حساب دریافت کنند و تا یکی، دو ساعت بعد جنس را دم خانه تحویل بگیرند. این شرکت های واردکننده، در تبلیغات شان ادعا می کنند: «با استفاده از این اسپری می توانید پلاک ماشینتان را از دید دوربین های سرعت گیر و پلیس مخفی کنید. این اسپری دارای منعکس کننده عکس است. این محصول ویژه با گارانتی و پشتیبانی ویژه را از ما بخرید. اول تحویل بگیرید،  سپس پول را پرداخت کنید!» مثل خیلی از شرکت هایی که تلفنی کار می کنند، آنها هم منشی و فروشنده های خانم دارند که ظاهرا خوب هم توجیه شده اند و سریع به سوالات شما جواب می دهند. خیلی زود با مشتری گرم می گیرند تا شما را به خرید تحریک کنند و آن قدر مطمئن حرف می زنند تا خیال شما از بابت خرید و نحوه استفاده آن راحت شود؛ «اصلا دیده نمی شود. نیروی مغناطیس دارد! یعنی مامور راهنمایی و رانندگی اصلا متوجه نمی شود.» علاوه بر این، یک شبهه دیگر مشتری ها را نپرسیده، جواب می دهند؛ «حتی اگر پلیس جلوی شما را بگیرد و روی پلاک دست هم بکشد، باز هم متوجه این اسپری نمی شود.»


این کار خیلی بوی قانونی بودن نمی دهد، وقتی این موضوع را با آنها در میان می گذارید با اطمینان این موضوع را رد می کنند؛ «چرا غیرقانونی باشد؟ کاملا قانونی است!» تا چراغ سبز نشان بدهید، ادعا می کنند محصولشان روی پلاک ماشین یک سال دوام و ماندگاری دارد. حتی ادعا می کنند با گارانتی ویژه ای که برای این محصول قرار داده اند، اگر زودتر از یک سال خاصیتش تمام شود برای شما جبرانش می کنند! برای تست کردن اسپری یا حداقل تماشای آن از نزدیک، هیچ راهی نیست؛ به سرعت به شما یک شماره حساب یا کارت می دهند تا به راحت ترین شکل پول را به حساب بریزید و آن را دریافت کنید.

 همه چیز لو می رود

چند روز بعد از شروع اجرای طرح کنترل ترافیک با مکانیسم الکترونیکی بود که یکی از خبرگزاری ها دست به یک اقدام جالب زد. یکی از معابر ورودی به منطقه طرح را که دوربین بالای سر آن نصب شده بود، انتخاب کرد تا میزان پایبندی راننده ها به قوانین را بررسی کند. چند ساعت بعد، خبرگزاری عکس هایی را منتشر کرد که نشان می داد مردم ابتدای ورود به این منطقه و نرسیده به دوربین ها به کارهای جالبی دست می زنند. بعضی از ماشین ها صندوق عقب خود را می دهند بالا تا پلاک شان خوانده نشود. عده ای دیگر می ایستند، چیزی روی پلاک می چسبانند و بعد از گذشتن از آن دوربین، آن را می کنند و به مسیرشان ادامه می دهند. این ابتکارات برای گذشتن از دوربین ها در دنیای مجازی هم ادامه دارد. در مورد همین اسپری تا حالا کلی از این آدم ها بحث و بررسی داشته اند. «هم می تونیم از این استفاده کنیم، هم از لاتکس. لاتکس یه لایه نامرئی چسبناک است مثل لاک بیرنگ. بیشتر توی گریم ازش استفاده می شه. دقیقا مثل لاک ناخن بیرنگ، می شه اونو با قلمو روی یه سطح کشید و بعد از خشک شدن اصلا معلوم نمیشه. توی گریم بازیگران بیشترین کاربرد رو داره »، «این اسپری باعث رفلکس نور می شه. روغن جلا هم بدک نیست»، «ولی این اسپری که دوستان می گن خیلی چیز فوق العاده ای نیست. این ترفند فقط برای شب مناسبه که فلاش زده می شه و بازتاب نور فلاش بیشتر از حد نرمال می شه و عکس از بین می ره، ولی این تصاویری که دوربین های پلیس تو روز می گیرن تکلیفش چیه؟ اون که دیگه رفلکس نور نداره و این اسپری کار نمی کنه.» این جملات گوشه ای از تبادل نظرهای کارشناسی(!) استفاده کنندگان از این اسپری های فوتوبلاکر است در وبلاگ های جوانانه! بعضی از آنها می گویند که این مواد کار می کند و بعضی های دیگر می گویند نه! با همه این حرف ها خیلی ها وسوسه شدند تا برای امتحان هم که شده، از این محصول استفاده کنند. در نهایت آن قدر حرف درباره استفاده از این محصولات بالا گرفت که بالاخره پلیس راهنمایی و رانندگی را مجبور کرد به صورت رسمی از وجود چنین اسپری ای حرف بزند و البته مطابق انتظار آن را رد کند!

 کلاهبرداری است

تولیدکننده ها و واردکننده ها و مشتری ها همه این کارها را می کنند تا راهنمایی و رانندگی را دور بزنند  اما پلیس همین چند روز پیش اعلام کرد که این کار، یک کلاهبرداری است و سودجویان از این شرایط استفاده کرده و اقدام به فروش چنین محصولاتی می کنند؛ «با توجه به گسترش سیستم های هوشمند و استفاده از دوربین برای کنترل ترافیک و تخلفات، متخلفان برای دستکاری پلاک تلاش می کنند. اما این بحث ها موقتی است و نتیجه ای نخواهد داشت.» اینها را سردار اسکندر مؤمنی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی، درباره این اسپری ها گفت و تاکید کرد که این کار، جرم است؛ «هرگونه دستکاری پلاک خودرو جعل سند محسوب شده و جرم است و علاوه بر جریمه توسط پلیس، متخلفان به دادگاه معرفی می شوند.» البته پلیس برای نشان دادن عمل نکردن این ترفند، هنوز کاری نکرده. اگر شما هم تا پایان این گزارش، وسوسه شده اید که از این اسپری ها استفاده کنید، دست نگه دارید و با خودتان محاسبه کنید که دل بستن به یک محصول تست نشده بهتر است یا خلاف نکردن؟



:: موضوعات مرتبط: اسپری پنهان کننده پلاک اتومبیل , ,
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد